کاش می دانستی


سم عشق...

 

کاش می دانستی
من سکوتم حرف است
حرف هایم حرف است
خنده هایم حرف است
کاش می دانستی
می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم
کاش می دانستی
کاش می فهمیدی
کاش و صد کاش نمی ترسیدی
که مبادا دل من پیش دلت گیر کند
یا نگاهم تلی از عشق به دستان تو زنجیر کند
من کمی زودتر از خیلی دیر
مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد
تو نترس
سایه ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد
کاش می دانستی
چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت
در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست
تازه خواهی فهمید
مثل من عاشق مغرور شب افروزی نیست


نظرات شما عزیزان:

محمد مهدی
ساعت20:38---10 ارديبهشت 1392
سلام و درود خواهر پاک و خوبم
چطوره احوالت ؟؟
چرا نمیای با بلگفا وبلاگ بزنی بعد مطالبت رو بذاری توش ؟؟
این سرور هر روز ویروسی میشه لوکس بلاگ رو میگم
الانم بالای صفحه ت این جوری شده
قالب هم عوض کردی ؟؟
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 17:4 توسط مهسا | |


Power By: LoxBlog.Com